اشک

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

زندگی...

گاهی غم و گاهی...

باز هم غم

و باز هم غم

پایانی ندارد

برای مغلوب نشدن باید پذیرفت

باید پذیرفت که دنیا همین است

به حتم دنیا چیزی جز غم

وغم

وغم نیست...

اگر هدف زندگی است بدون مغلوب شدن

باید به غمها تن داد

نباید شانه خالی کرد

نباید جا زد

نباید باخت

باید با غمها کنار آمد

آنها دوستهای ما هستند

دوستانی که قدرشان را نمیدانیم

شادی بی وفاست

غم است که همیشه سر میزند...سر زده سر میزند

گاهی از در

گاهی از دیوار خانه سرازیر می شود

من زندگی می کنم

با غم

با اشک و آه

با غصه و تنهایی

من زندگی می کنم

چرا که با غم دوست هستم

میهمان دائمی من است

سر زده و بی صدا می آید

سر و صدای زیادی به پا می کند

می رود

من می مانم و اشک های ریخته شده

و ادامه ی زندگی با اشک هایی که ریخته شده اند و رهایم کرده اند

غم را دوست دارم

عاشقانه ها...

ما را در سایت عاشقانه ها دنبال می‌کنید

برچسب: اشک,اشکان خطیبی,اشکان دژاگه,اشکنه,اشکانیان,اشکان عرب,اشکان بانکی,اشکوری,اشکان اشتیاق,اشکال هندسی, نویسنده: بازدید: 303 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 6:45

صفحه بندی