زندگی...گاهی غم و گاهی...باز هم غمو باز هم غمپایانی نداردبرای مغلوب نشدن باید پذیرفتباید پذیرفت که دنیا همین استبه حتم دنیا چیزی جز غموغموغم نیست...اگر هدف زندگی است بدون مغلوب شدنباید به غمها تن دادنباید شانه خالی کردنباید جا زدنباید باختباید با غمها کنار آمدآنها دوستهای ما هستنددوستانی که قدرشان را نمیدانیمشادی بی وفاستغم است که همیشه سر میزند...سر زده سر میزندگاهی از درگاهی از دیوار خانه سرازیر می شودمن زندگی می کنمبا غمبا اشک و آهبا غصه و تنهاییمن زندگی می کنمچرا که با غم دوست هستممیهمان دائمی من استسر زده و بی صدا می آیدسر و صدا عاشقانه ها...
ادامه مطلبما را در سایت عاشقانه ها دنبال میکنید
برچسب: اشک,اشکان خطیبی,اشکان دژاگه,اشکنه,اشکانیان,اشکان عرب,اشکان بانکی,اشکوری,اشکان اشتیاق,اشکال هندسی, نویسنده: بازدید: 303 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 6:45