عاشقانه ها

متن مرتبط با «اشک» در سایت عاشقانه ها نوشته شده است

اشک

  • نیلوبلاگ

    زندگی... گاهی غم و گاهی... باز هم غم و باز هم غم پایانی ندارد برای مغلوب نشدن باید پذیرفت باید پذیرفت که دنیا همین است به حتم دنیا چیزی جز غم وغم وغم نیست... اگر هدف زندگی است بدون مغلوب شدن باید به غمها تن داد نباید شانه خالی کرد نباید جا زد نباید باخت باید با غمها کنار آمد آنها دوستهای ما هستند دوستانی که قدرشان را نمیدانیم شادی بی وفاست غم است که همیشه سر میزند...سر زده سر میزند گاهی از در گاهی از دیوار خانه سرازیر می شود من زندگی می کنم با غم با اشک و آه با غصه و تنهایی من زندگی می کنم چرا ک...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده